Care e mai eficient, Facebook sau Google? exista foarte multe controverse legate de promovarea in on line.

Prin urmare, astazi, voi incerca sa va descriu diferentele dintre cele 2 platforme:

  1. Comportamentul oamenilor este diferenta majora dintre cele 2 platforme.
  2. Pe Google il folosim pentru a lua decizii, pe cand Facebook ne scapa de aceste decizii.

Si atunci, daca pe Google exista deja cerere pentru produs, pe Facebook va trebui sa o cream, motiv pentru care in anumite industrii rata de conversie pe Facebook poate sa fie mult mai mica, pe cand Google atunci cand cineva scrie ceasuri Matteo Ferari, inseamna ca este deja in modulul de cumparare.

Cum alegi intre cele 2 platforme?

In primul rand trebuie sa verifici daca exista cerere pentru produsul sau serviciul tau, iar daca nu exista cerere va trebui sa o creezi tu, adica sa le faci cunoscut oamenilor produsul sau serviciul tau prin Facebook pana va afla destula lume de acesta in asa fel incat sa existe cautari pe Google.

Si daca pentru produsul meu exista cerere, ce sa aleg, Facebook sau Google ADS?

CA regula de baza, se recomanda inceperea cu Google ADS, fiind cel mai simplu mod pentru a vinde orice, deoarece aici gasesti oamnei care deja cauta produsul sau serviciul tau. Apoi, poti trepta diversifica canalele de promovare pentru a ajunge la cati mai muti oameni.

In CONCLUZIE, daca pentru produsul tau nu exista cerere, va trebui sa creezi tu aceasta cerereprin Social Media, astfel nu vei putea ajunge la acesti oameni, iar daca pentru produsul tau exista cerere, primul canal pe care noi il recomandam este sa incepi cu Google ADS, fiind considerat cel mai rapisdmod de a atrage clienti calificati.