De ce este atat de important branding-ul?
Branding-ul, in ansamblul sau, este esential pentru orice afacere.
In era tehnologiei, este necesar ca majoritatea intreprinderilor sa aiba o prezenta online pentru a ramane competitive.
In acest caz, noi utilizam instrumente Hi-tech pentru a crea o prezenta online pentru afacerea dumneavoastra. O imagine puternica online va face diferenta intre un client care cumpara de la dvs. sau comuta la concurenta.
Prin branding, noi vom transmitem clientilor dumneavoastra un mesaj imediat, coerent si concludent.
Vom utiliza tehnici special pentru a va promova marca.
Va vom face o marca unica => Vom „prinde” ochii publicului creand ceva diferit – lucru pe care oamenii inca nu l-au vazut.
Logo-ul este elemental visual central, identificabil, care ajuta clientii sa descopere, sa impartaseasca sis a isi aminteasca brand-ul unei companii. Importanta Logo-ului.
Scopul principal al unui logo este rezumat armonios prin cele 5 principii de design eficient ale acestuia.
Un Logo trebuie sa fie:
-
Simplu
-
Memorabil
-
Abisal
-
Versatil
-
Potrivit
Manualul de brand contine povestea brandului si modul de aplicare al elementelor sale.
Ce este un brandbook?Manualul de brand cuprinde principii de design, care faciliteaza dezvoltarea aplicatiilor de comunicare de brand. De la regulile de aplicare a logo-ului, la definirea fonturilor si a culorilor, pana la trasarea liniilor generale ale materialelor de comunicare a brandului.
O identitate descrie dispozitivele vizuale folosite pentru a reprezenta compania.Rolul
Sistemele de identitate reprezinta un pachet de componente vizuale care este asociat cu orientarile stilului si utilizat pentru a asigura ca imaginea corporativa este consistent si coerenta.
Dispozitivele de vizuale care influenteaza elementele de marca si liniile directoare de stil sunt:
- Logo (simbol)
- Materiale de identitate (foi cu antet, carti de vizita, plicuri, pliante, brosuri, etc.)
- Website-uri
- Produse si ambalaje
- Imprimari textile (tricouri, sepci, uniforme, etc.)
- Alte forme de identitate – vizuala sau auditiva
Marca este practic cartea de vizita a fiecarui business.
Rolul unei marci Inregistrare marci OSIM Inregistrare marci EUIPO
Avantaje marca OSIM/EUIPO
- sunteti unicul proprietar al denumirii/ sloganului si siglei pe domeniul de activitate;
- va protejati businessul;
- clientul percepe marca inregistrata ca pe o garantie a seriozitatii si calitatii serviciilor/ produselor oferite;
- marca intra in patrimonial societatii (poate fi cesionata, licentiata, etc.) si orice cheltuiala legata de aceasta denumire ii creste constant valoarea.
- singura inregistrare este valabila in toate statele membre ale UE.
- marca comunitara confera titularului drept exclusiv in toate statele membre si viitoare ale UE la un cost rezonabil.
- va puteti exercita drepturile asupra marcii dumneavoastra pe o piata de aproape 500 de milioane de consumatori.
- o marca UE este valabila 10 ani. Ea poate fi reinnoita.